اجرایی شدن 32 هزار هکتار از شبکه‌های پایین‌دستی سد‌های کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

مهندس علی بیات در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 32 هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی در دشت‌های مختلف استان کرمانشاه اجرا شده که این رقم معادل 1.5 درصد از مساحت شبکه‌های احداث شده در کشور است.

 به گفته این مقام مسئول، اکثر این شبکه‌ها در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

 معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه مساحت شبکه‌های آبیاری اصلی در دست احداث استان را نیز بیش از 34 هزار و 200 هکتار دانست.

 بیات تصریح کرد: این عدد معادل 15 درصد وسعت شبکه‌های آبیاری در دست احداث کشور است.

 وی در خصوص اعتبارات مصوب سال جاری برای شبکه‌های آبیاری و زهکشی در دست مطالعه و اجرای کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: این اعتبارات اعم از اعتبارات عمومی و صندوق توسعه ملی بیش از 800 میلیارد ریال خواهد بود.

 بیات با تاکید بر اینکه از نظر شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ‌تمامی شبکه‌های آبیاری و زهکشی از اولویت اجرایی برخوردارند، تصریح کرد: ولی تاکید بیشتری بر روی طرح‌هایی که سدهای مخزنی مربوط آن‌ها اجرا شده، در حال اتمام است‌ یا شروع به بهره‌برداری شده، وجود دارد.

 به گفته این مسئول، شبکه‌های آبیاری پایاب سدهای سلیمانشاه، دایک گیلانغرب، زاگرس، آزادی، تنگ حمام و جامیشان از اولویت‌های اصلی هستند.

 معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد از حجم منابع آب‌های سطحی و زیر زمینی استان کرمانشاه به مصرف بخش کشاورزی می‌رسد، افزود: در این راستا مطالعه و اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی با رویکرد سیستم‌های آبیاری تحت فشار، یکی از برنامه‌های اصلی آب منطقه‌ای استان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com